مجموعه ساعت پاییزه

مجموعه ساعت پاییزه

لانج از پهلو؛ حرکتی برای ساختن عضلات پا
اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶
خانه » مطالب گوناگون » لانج از پهلو؛ حرکتی برای ساختن عضلات پا

لانج از پهلو؛ حرکتی برای ساختن عضلات پا

لانج از پهلو؛ حرکتی برای ساختن عضلات پا

حرکت لانج

برخی‎ این حرکت را به نام لانگ یا لانگ لانگ می‎‏شناسند. در حالی که نام صحیح آن لانج است؛ حرکتی فوق العاده برای ساختن عضلات پا و باسن و همچنین افزایش قدرت بدن در حفظ تعادل. اگر با فواید این حرکت آشنا شوید از طرفداران پر و پا قرص آن خواهید شد. این حرکت را ورزشکاران برای افزایش قدرت در عضلات دور کننده لگن، نزدیک کننده لگن و چهار سر ران انجام می دهند. این حرکت در عین حال قدرت انفجاری را در حرکات از پهلو نیز افزایش می دهد. نحوه اجرا: به اندازه ۶۰ تا ۹۰ سانتی متر یک گام به پهلو بردارید و اجازه دهید پای مخالف کاملا صاف و کشیده شود؛ پای تحت تمرین را رو به بیرون چرخش دهید و تا جایی که ران به موازات زمین برسد، زانوی خود را خم کنید.سپس با نیروی پای خم شده زانوی خود را صاف کنید و به موقعیت شروع بازگردید. اجرای یک در میان حرکت ها ساده تر از اجرای مداوم آن ها برای یکی از پاهاست.

نکته : در این حرکت سعی نکنید از وزنه های خیلی سنگین استفاده کنید. در عوض حرکت را چندین بار تکرار و از وزنه سبک استفاده کنید چرا که در این حرکت عضلات داخلی ران تحت کشش هستند و همچنین باید زانوها را مختصری رو به بیرون چرخش دهید.


تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است