شال محرم طرح ابا عبدالله

شال محرم طرح ابا عبدالله

چغندر تفت داده با سبزیجات رژیمی
آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶
خانه » مطالب گوناگون » آشپزی » چغندر تفت داده با سبزیجات رژیمی

چغندر تفت داده با سبزیجات رژیمی

چغندر تفت داده با سبزیجات رژیمی

سبزیجات

مواد لازم

چغندر قرمز – سه عدد
سیر – سه حبه
ارده - یک فنجان
آب لیموی تازه -سه تا چهار قاشق غذاخوری
نمک - به مقدار لازم
تکه های سبزیجات تازه (هویج، تربچه، خیار و فلفل) – به میزان دلخواه
روغن زیتون – به مقدار لازم

روش تهیه

اجاق گاز را تا دمای ۱۹۰ درجه سانتی گراد گرم کنید.چغندر ها را از ساقه جدا کنید ، بشوییدودر یک ظرف قرار دهید.روغن زیتون، سیر، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید.با ورق آلومینیم به صورت کامل ظرف را بپوشانید و بگذارید به مدت ۴۵ دقیقه تا یک ساعت بپزد.مدت زمان پخت بستگی به اندازه چغندر ها دارد، بنابراین بگذارید تا هنگامی که یک چاقو به راحتی در آن ها فرو برود، بپزد.وقتی که پخته شد، ورق آلومینیمی را بردارید و بگذارید کمی سرد شود.سپس پوست آن ها را جدا کنید و به چند قطعه بزرگ برش دهید.چغندر ها را به همراه سیر، ارده، آب لیمو و نمک در مخلوط کن بریزید و بگذارید کاملاً نرم شود.مخلوط حاصل را بچشید و در صورت نیاز به آن نمک، ارده و یا آب لیمو اضافه کنید.این خوراک را با سبزی تازه و شیرینی یا بیسکویت میل کنید.


تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است