شال محرم طرح ابا عبدالله

شال محرم طرح ابا عبدالله

ورزش : حرکت بالا بردن یک پا
هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶
خانه » مطالب گوناگون » ورزش : حرکت بالا بردن یک پا

ورزش : حرکت بالا بردن یک پا

ورزش : حرکت بالا بردن یک پا

ورزش : حرکت بالا بردن یک پا ( bridge with leg drops)

 

شما به عنوان یک کارمند، خانه‌دار، ورزشکار و خلاصه با هر شغل و شرایط زندگی‌ که دارید، به دلایل زیادی  به تقویت عضلات به ویژه عضلات پا نیاز دارید چرا که پاها، پایه و ستون بدن شما محسوب می شوند؛ به‌ ویژه در سنین بالا باید همراهان خوب و بی آزاری برای شما باشند، پس از توجه به آن‌ها غافل نشوید. عضلات پا ازجمله بزرگ ترین عضلات بدن است و در نتیجه در اثر فعالیت مقدارزیادی انرژی را مصرف می‌کند که در کاهش وزن اهمیت فوق‎‏العاده‌ای دارد.

 


نحوه اجرا
روی زمین به پشت بخوابید،  زانوها را خم و باسن خود را از زمین بلند کنید و یکی از پاهایتان را به صورت صاف بالا ببرید و بعد آن پا را به آرامی پایین بیاورید.این حرکت بر عضلات باسن، پشت زانو، کمر و شکم اثر دارد.بعد از این حرکت، احساس سوزش در پای بالا رفته خواهید کرد.این حرکت را یک تا سه بار انجام دهید و هر بار ۱۰ تا ۲۰ مرتبه یک پا را بالا ببرید.


تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است