مجموعه ساعت پاییزه

مجموعه ساعت پاییزه

اطلاعیه استخدامی شرکت دریای طلایی کیش
هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶
خانه » اخبار » اطلاعیه استخدامی شرکت دریای طلایی کیش

اطلاعیه استخدامی شرکت دریای طلایی کیش

اطلاعیه شرکت دریای طلایی کیش درباره ی تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون دریانوردی همراه با بورسیه آموزشی در سال۱۳۹۶

استخدامی

 

 بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دریانوردی می‌رساند، که ثبت‌نام در این آزمون از بين داوطلبان مرد منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.orgاز روز يكشنبه‌ مورخ ۹۶/۶/۵ آغاز و در روز شنبه مورخ ۹۶/۶/۱۱ پايان مي‌پذيرد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.

 

الف- شرایط عمومی:
۱٫ تابعیت اصلی جمهوري اسلامي ایران.
۲٫ اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت.
۳٫ التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه.
۴٫ داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی انجام شغل دریانوردی.
۵٫ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، معافیت و معافیت پزشکی به گونه ایی که برای گرفتن کارت سلامت موردی نباشد. (ملاك محاسبه تاريخ پايان خدمت و معافيت ۱۳۹۶/۷/۲۷ مي‌باشد.)
۶٫ داشتن حداقل ۱۸(۱۳۷۸/۶/۵) و حداکثر ۴۰ سال تمام(۱۳۵۶/۰۶/۵) در روز ثبت‌نام.
ب- شرایط اختصاصی:
داشتن حداقل مدرک دیپلم(ديپلم رياضي فيزيك، ديپلم علوم تجربي، ديپلم كاردانش و ديپلم فني وحرفه‌اي) (برای دوره های کاربر موتور، ملوان عمومی و ملوان آشپز)
داشتن مدرک کاردانی یا کارشناسی برای دوره‌های افسر دوم (Second officer) و مهندسی سوم (Chief engineer). (ملاك تاريخ فارغ التحصيلي ۱۳۹۶/۷/۲۷ مي باشد.)
آشنایی به آشپزی برای شغل ملوان آشپز
پذیرش فقط جهت آقایان
حداقل معدل ۱۳تمام
ج- مراحل ثبت نام:
۱٫ تکمیل دقيق فرم تقاضانامه ثبت‌نام
۲٫ فايل عكس اسكن شده: داوطلب مي‌بايست يك قطعه عكس پرسنلي خود را با مشخصات زير اسكن نموده و فايل آن را براي ثبت‌نام اينترنتي آماده نمايد.
۱-۲- عكس ۴´۳ كه در سال جاري گرفته شده باشد (عكس تمام رخ).
۲-۲- عكس اسكن شده فقط بايد با فرمت JPG باشد.
۳-۲- اندازه عكس اسكن شده بايد حداكثر ۴۰۰´۳۰۰ پيكسل و حداقل ۳۰۰´۲۰۰ باشد.
۴-۲-تصوير داوطلب بايد واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
۵-۲- حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از ۷۰ كيلو بايت بيشتر باشد.
۶-۲- حاشيه‌هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
۷-۲- حتي الامكان عكس، رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.
تبصره- درصورت ارسال عكس غير معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب مي‌گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشكلات به ‌وجود آمده در آزمون‌هاي قبلي، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً براي داوطلباني كه ثبت‌نام آنان توسط ديگران انجام مي‌شود، رخ داده است، تأكيد مي‌گردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت‌نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.
د-پرداخت وجه ثبت نام :
– ثبت‌نام به‌صورت اينترنتي از روز يكشنبه مورخ ۱۳۹۶/۶/۵ لغايت روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۶/۱۱ انجام خواهد پذيرفت.
– متقاضیان واجد شرايط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۱٫۲۸۰٫۰۰۰(یک میلیون و دویست و هشتاد هزار) ريال به‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
– لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پيگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
 به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
هـ- زمان  برگزاری آزمون ونحوه دريافتكارتشرکتدرآزمون:
كارت شركت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۶/۷/۲۵ براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت.
آزمون روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۷/۲۷درتهران و يا با توجه به آمار شركت‌كنندگان، حسب مورد درساير مراکزاستان­ها و شهرستان­ها برگزارخواهدشد و ملاك تعيين حوزه امتحاني داوطلبان، شهرستان محل اقامت فعلي مي‌باشد كه در تقاضانامه درج خواهند نمود.ساعت شروع و محل برگزاري آزمون بر روي كارت شركت در آزمون درج و به هنگام پرينت كارت به آگاهي داوطلبان خواهد رسيد.
و- مواد و ضرایب امتحانی آزمون:
۱٫ هوش و استعداد شغلي (ضریب ۲)
۲٫ زبان انگلیسی – عمومي (ضریب۱)
۳٫ ریاضیات  (ضریب ۱)
۴٫ فناوري اطلاعات (مهارت هاي هفتگانه I.C.D.L) (ضریب ۱)
۵٫ مکانیک موتور هاي ديزلي (ضریب ۱)
ز- نحوه پذیرش :
به ميزان دو برابر ظرفیت (۱۰۰ نفر) از داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون کتبی شوند براي طي ساير مراحل به امور گزینش شرکت معرفی و در صورت قبولی در گزینش به آموزشگاه معرفی خواهند شد.
کلیه هزینه های آموزش و خوابگاه بر عهده ی شرکت می باشد.
شرایط استخدام افرادی که دارای مدرک دریایی می‌باشند متعاقباً در سایت www.gsscompany.net اعلام خواهد شد.
ح-ملاحظات:
۱ـ ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت‌نام خواهد بود. مسؤولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت نام در آزمون خودداری نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد.
۲ـ تعداد افراد مورد نیاز برای هر یک از عناوين شغلي به شرح زیر است:
كدشغل
عنوان شغل
تعداد پذیرش
۱۰۱
افسر دوم
۱۲
۱۰۲
مهندس سوم
۸
۱۰۳
ملوان عمومي
۵
۱۰۴
کاربر موتور
۲۰
۱۰۵
ملوان آشپز
۵
تعداد کل
۵۰
بعد از آموزش افراد بنا به تشخیص شرکت به محل کار خود که بر روی شناورهایی که در حوزه دریای خلیج فارس کار می‌کنند معرفی و مشغول می‌شوند. 

 

 

منبع : sanjesh.org


تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است