مجموعه ساعت پاییزه

مجموعه ساعت پاییزه

نحوه صحیح انجام حرکت شنا + عکس
ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶
خانه » مطالب گوناگون » نحوه صحیح انجام حرکت شنا + عکس

نحوه صحیح انجام حرکت شنا + عکس

نحوه صحیح انجام حرکت شنا + عکس

حرکت شنا سوئدی

معرفی حرکت : شنای روی زمین (سوئدی)

شنای سوئدی که یکی از بهترین تمرین ها محسوب می‌شود، تمام گروه‌های عضلانی اصلی در بالا تنه را هدف قرار می‌دهد. این حرکت برای تقویت قفسه سینه، شانه‌ها و عضلات پشت بازو (سه سر بازویی) است، در نتیجه با انجام آن بالا تنه‌ای قوی‌تر خواهید داشت. شاید بتوان گفت شنای سوئدی، بیشتر از هر تمرین دیگری عضلات بدن را درگیر می‌کند.با این حال شنای سوئدی، یکی از سخت ترین تمرین هاست و افراد کمی می‌توانند آن را انجام دهند. بسیاری از افراد حتی یک بار هم نمی‌توانند شنا بروند. اجرای شنای سوئدی به روش درست، به تعادل و قدرت  تنه‌ نسبتا زیادی نیاز دارد.

نحوه اجرا

کف دست ها روی زمین باشد. اگر توان این کار را ندارید، زانوها را هم به همراه کف دست ها روی زمین قرار دهید.آرنج هایتان را خم کنید و بدن خود را پایین بیاورید و بالا ببرید.تمرکز روی قفسه سینه است. این حرکت قسمت بالای بدن را تقویت می کند.طی ۳۰ تا ۶۰ ثانیه هر چقدر می توانید انجام دهید.


تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است